torsdag 27 juni 2013

Näst sista dagen med LittleB

Veckan gick fort,lillebror åker hem i morgon:( 
Men vi har haft kul,sett mycket film och ätit nåt alldeles fruktansvärt mycket och onödigt.Men det är så vi umgås:)
Vi hann med en fika runt lunch där många sköna människor sammanstrålade.BigB hade lite fjärilar i magen inför lördagen,Pocorn berättade om sin och Nathalies 6-månaders resa,LittleB om sitt bröllop,jag och Bapis om New York och Metaltown och Christian och Malin om flytt och deras resor.Sannerligen rör det på sej.

Det är roligt när det går framåt.På eftermiddagen åkte Danne till Sebastian och Malin.Själv slappade jag framför tvn,har vart sådär förlamande trött nu i ett par dagar.
Men runt 8 drog jag på mej kläder och drog i väg på en promenad på 4km.
Helt underbart!Synd bara att man ska ha en kropp som krånglar,drömmen vore ju att orka springa den rundan en dag
Det verkar så kul och springa,alla gör det.Jag vill jag med!!:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar