söndag 16 juni 2013

Sömn

Helgen är slut,alla är helskinnade:)
Sannerligen blir det annorlunda med småtroll i huset.Speciellt när dom dyker upp sporadiskt.Men visst är det underbart.
Enda tråkiga är att den lillas tänder växer så det gör ont.Man blir förtvivlad när man inte kan hjälpa.

Hon växer även så det knakar,hon når mej redan till höften!!!Men ska hon bli som sin mor så kommer hon snart att titta ner på mej och klappa mej på hövve.Det gjorde alltid Ähhva❤Hon var faktiskt 179,5 cm lång,absolut inte 180:)
Jag har tänkt så mycket på henne den här helgen.Hon skulle ha vart med och gjort allt jag gjort med den lille,hon skulle ha tröstat när munnen gjorde ont,hon skulle ha skrattat när den lille hade glass i hela trynet eller skrek: Yeah!Yeah!Yeah! i sömnen❤Fyfan va livet är orättvist!

Men jag hoppas hon är med oss,ser oss och tycker att jag sköter mej lite grann iallafall:)Denna sväringa jag håller på med får jag nog på riktigt sluta med,annars kommer hon väl snart säja fan...Jag hör ju hur Joel låter när vi vart tillsammans i 10 minuter.
Men jag älskar denna lilla Sohlstrålen nåt så fruktansvärt mycket,och det å lite sunt förnuft kommer en långt med.
Nu ska jag sova,som en stölle!!!!Har lite svårt och slappna av och sova när Sohlen är här.Men nu jädrar ska här söves!!!!Ända till långt in på förmiddan i möra:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar