måndag 24 juni 2013

Kalas i dagarna 2

Nu har vi firat både morsan och Kjell i stalpet.Morsan fyllde 65 och Kjell 80.
Första kalaset var på Gate Gästgiveri på söndagen.God mat och trevlig familj var på plats.
Sannerligen värmde det i hjärtat att träffa Christian och Denise,vi pratade minnen från Miami och skrattade så tårarna rann!
Lillebror vart jämt svett när han hörde allt man hade lyckats med på resorna och sa:"Fan!En våger ju inte släppa i väg dej mer när en hör allt detta!"

Och nog har man haft tur när det gäller en del saker,och nog är man blåst som få ibland.Som tex i Los Angeles när vi sprang på nån ur Jackass och Ähhva artigt sträckte fram handen och frågade på engelska hur det var och jag dök upp bakom hennes rygg och pekade med heeela pekfingret och utbrast:"Fan!Däh ä ju du!" på bred värmländska....Och när vi stog i fel körriktning när vi skulle från Wallmart...Jösses att det gick bra!

Som sagt vi fick skratta en del i går.Nu vill  Denise till Los Angeles och jag hänger gääärna med.Dit vill jag igen!

I dag drog jag och mina bröder med morsan på Nordells så hon fick käka räksmörgås.Det vet jag att hon gillar.Martina dök upp med sin 5-månader gamla son Lucas❤
Han var så go,så vacker och så mysig.Lik både mamma och pappa.Det var verkligen jätteroligt och träffa bägge två.Skönt att Danne och Martina klarat att vara vänner för hon betyder så himla mycket❤Börjar kännas som man ska bli förskyld,det är inte läge för det nu.Eller det är det väl aldrig:)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar