onsdag 12 juni 2013

Träning

Första träningspasset på två veckor och en festival senare.Jag kan ju villigt erkänna att jag inte var ett dugg sugen på att dra i väg.Men som vanligt hörde jag ÄnglaFia i huvudet:"Rav däjj i väg nu kärring!Du mår bare sämre av å sette här å gnälle,ge räjj i väg så dä blir gjort nönn gång!"
Och jag lyssnade och åkte.Gissa om jag vart förvånad när jag märkte att jag var i precis samma form som innan,cyklade 14 km (med välldans lite motstånd) och körde lite styrka efteråt.
Nu är det den näst sista veckan som jag får träna på sjukhuset,sen får det bli hemmaträning och maskinträning på outleten några gånger i veckan.

Jäddra landsting och stänga sjukgymnastiken under sommaren!Man kan ju inte välja att va frisk och inte behöva träna bara för att folk ska ha semester.

I morgon är det skolavslutning för Alva,har vart och köpt två vackra röda rosor.En till Alva och en till Joel❤

Lite förvirrande att det är på en torsdag,allt körde liksom i hop sej för mej i vanlig ordning,det försvann ju en hel dag.Jag försöker och hinna med så mycket och mer därtill,men ibland skulle jag vilja klyva mej i 2.

Längtar även tillbaka till Norje,pöjjkera och Marri❤Även langos med mycke lök och vitlöksås.Stackars Kåre som va tvungen och ligga och andas in den andedräkten en hel natt.Och om ett par veckor är det dags igen:)Metaltown!!!
Men innan dess kommer det hända mye lurt...Hehe!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar