tisdag 18 juni 2013

Alva,Joel och Sohlstrålen

Fia och barnen kom förbi efter att dom vart i Karlstad.Detta uppskattade lilla Sohlstrålen.
Hon och Findus har för övrigt förgyllt min dag på ett sätt jag inte trodde var möjligt:)
Den ena kom in och skrek som en gassel att han mådde illa och skulle spy,då började jag prata högt om att han skulle gå ut och försökte få ut honom.Då kommer lilla Sohlen utan blöja och kissar och går på samma gång under tiden som Findus kaskadspyr upp en ödla.
Då kändes det skönt att Mattias var hemma:)Ja jävlar!

Joel har dansat i poolen,förklarat att han inte är kär i mej och aldrig ska åka hem.Alva var här och bedyrade sin kärlek till Mattias genom att bita honom i näven allt vad hon orkade,sa till honom att sluta bråka med henne och gick sen efter honom som en liten svans och flinade❤
Fick även en tillsägelse av Joel att jag minsann körde för fort för korna blev ju för fan rädda.
Jorå,80km på Edanevägen kanske är för mycket för korna:)Han traskade även omkring i rabatten,kom in och visade hur skitig han var på fötterna för att sen gå ut och tvätta dom i poolen.Som jag älskar den lilla killen!!!
Alltid lika underbart när den familjen tittar förbi❤
Nu får en väl försöööke söve,antar att det är någon som kommer väcka mej tidigt i morrn:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar