söndag 24 mars 2013

Ser fram emot måndag

Lämnade en colaburk i bilen över natten.
Inte speciellt smart,det vart cola lite här och där som jag i dag fick städa bort.

Mittkonsolen går garanterat att använda som myrfångare eller kanske anslagstavla.Det mesta lär ju fastna nu,för hur mycket man än städar så är det fortfarande kladdigt....

Eftermiddagen och kvällen har tillbringats framför tvn,kroppen var ond.Ingen idé och kämpa i mot.Den brukar vinna.Men med nya sängkläder och Snidde så blir det trevligt som bara den:)
I morgon är det träning,och massage!!!

Och dess i mellan ska jag träffa min kära gamle själ Jennifer och vi ska käka thaimat.Ska bli kanon,för efter 10 minuters tränande så får jag alltid för mej att jag rört på mej för mycket och att jag därför är i stoooort behov av mat.Knasigt,men så är det❤

Dagens tack får nog gå till Norge och Kvelertaks senaste skiva,kanon!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar