onsdag 27 mars 2013

Mitt knä gör inte som jag vill

Träningen i dag fick avbrytas pga av att mitt vänsterknä bara började göra vansinnigt ont mitt i alla knäböjningar som jag har i träningsprogrammet:(
Men vips så låg jag på en brits med en "knäsjukgymnast" som vred och vrängde på mitt knä för och kolla läget.

Som tur är så har jag nog bara överbelastat benet när jag som vanligt tror att jag är frisk och kör så det ryker.Viljan finns men kroppen orkar inte.Bara och lugna ner sej lite och lyssna på kroppen.Igen....

Jaja,nu till något roligare.Det var ju en massa tjoller på torget i dag.Köpte en massa nougat till kärestan och riktigt njöt av solen,lukterna och en klarblå himmel.I dag har jag faktiskt känt mej glad:)
Gick en sväng på bolaget och på vägen tillbaka mötte jag "Hasse på dammen".Såklart mitt i vägen med rulatorn,den bilkön var inte kort.Men han var lika glad och gick och sjöng.

Har tänkt mycket på Fia❤i dag.Fast på ett positivt sätt som inte gjorde så ont.Som när jag mötte Hasse så nästan hörde jag henne: " Öjj kärring!Tett på ränna stöllen då,går mett i vägen å vägrar å flötte påsäjj!"
Jag saknade henne så jag "göbbparkerade som göbbbera i Gunnarskog gör""Krångler tet å backer in å grejer"
Saknad är du Fia!!!Höppes du står på det vackraste stället du någonsin sett med dina fötter som Charlie Chaplin❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar