tisdag 26 mars 2013

Kuratorbesök och lilla "Räkan"

Kul med en dag som denna.Träffade både mamma och Jennifer på palmviken❤
Sen ett besök hos min kurator på sjukhuset,hon är helt underbar.

Men jag tror inte jag ska dit så många gånger till,känns som vi fått ordning (så gott det går) på allt som vart när min allra käraste hastigt försvann för mej.Hon har vart ett enormt stöd under det här året.Men det känns som det är dags och säga hej då snart.

Eftermiddagen tillbringades i Stömne hos Räkan och hennes familj.Det bjöds på go mat,hårstyling,dansuppvisning,danslektion,kojvisning,kramar,knäsittning,samt en titt på Sune Dahlgren där han satt i sin bajshög.Sune är familjens kanin:)
Fick även träffa deras vackra hundar Vidar och Torsten:)
Att det finns så mycket energi i barn,helt fantastiskt!Jag ska iaf gå och duscha och lägga mej nu,kommer sova såååå gött!!!

Dagens tack går till Nathalie "Räkan" Dahlgren,för att du ser till att jag är i nuet,kan dansa hur jag vill och du tycker ändå jag är duktig och för att du helt enkelt är DU!Puss på dej och Zeb❤











3 kommentarer:

  1. NU ÄNTLIGEN går det att kommentera, som jag har sträve!

    Fasiken va aktiv du är på bloggen - gillert!

    Va köste det å få tryne klämt? :)

    SvaraRadera
  2. Jag fick ändra några inställningar så fungerade det.Hon tog 350:- och höll nog på i 1,5 timme

    SvaraRadera