torsdag 7 mars 2013

Charlottenberg

Vi åkte till världens bästa Martin i dag.Han är min lillebror för det har vi bestämt!Han och hans tjej har flyttat till en ny lägenhet så vi var och kollade på den.
Jättefin och mysig,dom kommer få det bra där.Vi var och käkade pizza och planerade lite inför SwedenRock.

Banne mäjj vad jag längtar tills vi är där.Självklart med en massa vemod också eftersom min allra käraste,älskade vän inte är med.Förra året trodde jag att mitt hjärta skulle brista när jag stog där i husvagnen och insåg att hon inte var med.Så ensam som jag kände mej då...
Ibland kan man springa rakt fram i livet och låtsas som att allt detta hemska aldrig har hänt,men så blir man påmind.Då gör det ont,fruktansvärt ont.Sorg är vidrigt!
Jag saknar henne...


Tur är väl att man har så underbara människor runt sej.Hoppas att jag nångång slipper känna mej så här "halv"
På söndag ska jag upp och hälsa på hennes underbara dotter,det ser jag fram emot.Som jag älskar den underbara lilla Sohlstrålen.

Till något helt annat och välldans roligt.Jag och Jennifer fixade flygbiljett och boende till New York!!!
Vi ändrade hotell så nu ska vi på ett Hiltonhotell på Manhattan.Kommer bli bapkul!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar