söndag 28 januari 2018

Januari är snart slut

Och det är jag glad för. Det är en dryg månad som för det mesta är väldigt mörk också. Fast i dag hörde jag lite fågelkvitter när jag släppte ut Frutt. Vi har haft främmande här ett par dagar och det har varit jättekul. Har även skjutsat lite på mamma och tränat på sjukgymnastiken. Fast i bland är dagarna rätt dryga. Jag vet liksom inte vad jag ska ställa till med i bland.

I morgon ska jag rida och åka till tandläkaren. Jag tror även att jag ska titta på när Hanna rider om det inte är för kallt. I går vände det igen och blev minusgrader.Sen började det snöa. Så jag fick snällt stanna hemma i går kväll, för kroppen sparkade bakut ordentligt. Himla trist, för det var avtackning av en som slutar på Vik och det var jättemånga arbetskompisar där. Känns alltid tråkigt att avboka.

Mina underbara husdjur har båda kräkts i natt...De behöver nog avmaskningsmedel. Får åka och fixa det i morgon. Tänk att de alltid ska hitta varsin matta också och spy ur sig..

Ett av hotellen i Miami har blivit avbokat. Vet inte varför, det stod bara att vi var avbokade och att hotellet inte kunde ta emot oss. Tittade lite efter nytt boende och det var inte lätt att hitta ett liknande nu så sent inpå.Det är typ bara vandrarhem eller hosta upp mer pengar för att få ett drägligt hotell.Väldigt tråkigt. Det var bokat via Booking.com
Vi var lite fundersamma på just den bokningen efter att vi såg Plus. Där hade de tagit betalt av en familj som skulle på semester i Thailand. När de kom dit så fanns inget hotell, så de fick ordna något på plats och detta gjorde så att Booking.com blev svartlistade om jag inte minns fel.

Vi får tro att det ordnar sig.Vi fick ju reda på det innan vi kom dit iallafall. Det får man väl vara glad för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar