onsdag 23 november 2016

Läkarbesök.

Har träffat min läkare. Han ska i väg på "läkare utan gränser" och ska vara borta ett halvår. Därför ville han ha en status på mig innan han åker.
Jag ska till en ortoped med min fot, den ska nog opereras. Han ville även att jag skulle få den andra bedömd. Den kanske också behöver rättas till.
En remiss till röntgen ska skickas så jag får reda på vad som händer i min högra handled. Den är lite ond och stel just nu...

En resa till Karlstad ska det även bli för att kolla min hud, så att det inte är något elakt födelsemärke någonstans. Och helst ville han att jag inte skulle tatuera mig mer. Detta för att inte något märke ska bli missat. De måste titta med lupp på de hudpartier som jag är tatuerad.
Och en influensaspruta fick jag också, när jag ändå var på farta.

När jag fått den får jag inte ta mina andra mediciner, detta gör att jag för tillfället mår mer än uselt. Har knappt sovit i natt pga av en höft som varit helt jäddra galen...Och trött är jag som en zombie.

Det andra matteprovet är avklarat, och jag hoppas på ett godkänt. Det var inte helt lätt att orka fullt ut på provet, när man hade haft tre timmars lektion innan. Men jag valde att åka på Europe när vi hade den ordinarie provdagen och då fick det bli så här. Behöver jag tala om att jag hade migrän när jag kom hem??

Har även hunnit ta en fika med Jennifer 💓 How lovley!!!! Borde vara lag på att vi ska göra det en gång i veckan.
Jag,Gustaf och Milena var på bio i måndags.Bra film, hoppade omkring lite i biostolen ett par ggr. Efter bion gick vi till The Owen och käkade pizza. Himla trevlig kväll, men trevliga människor. Och den Ben Affleck....Tjääänare!

Nu är det bara att börja repa inför de nationella proven i matte, sen är jag fri därifrån. Men jag sökte matte B, men det börjar inte för än 2017. Kan vara gött och ha lite fritid innan.
I dag ska vi på någon lyftteknikskurs med jobbet.Kommer garanterat bli roligt. Men jag tror nog ingen får "teknika" med mig när jag är så stel och har ont..Fan, jag hade så gärna ridit i kväll, men det kan bli svårt med en ond höft...
Jaja, tar med ridbyxorna ifall jag blir bättre under dagen.


BloggerImage



Hittade den här lilla mysdamen på stallet 💖
BloggerImage


Har hunnit med en del kvalitetstid med min lille Snidde😍💓
BloggerImage

Och buffé efter en ridlektion! Whohoo!Det var paradis det.
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar