måndag 10 augusti 2015

Handled=kaputt

Handleden är fortfarande skrot.Det var väldigt vad detta var ihärdigt..
Som tur är så har jag haft hjälpsamma jobbarkompisar som hjälpt till där jag inte kunnat jobba enarmat.Det fanns inte folk att tillgå heller, det var ju hamnfest och då vill ingen jobba.Jag missade dock en kär väns bröllopsfest, väldigt tråkigt.Men så är det ibland.Får åka dit i klädd pyjamas med bröllopspresent,nåt gott och äta och en kram.
I morgon måste jag ta tag i två insändningsuppgifter.Har inte kunnat skriva pga handleden.Men jag måste i kapp nu.Får väl bli lite klena svar,men det gör för ont att skriva.
Har precis kommit hem från Fia.Vi ska käka kräftor på onsdag:) 
Nu ger jag upp skrivandet...


    Hur rolig var inte denna?!!

    Letar febrilt efter en bra bild på 
    hela bandet.Hade helst velat haft tag 
    på en när dom står på scenen,efter
    spelningen med publiken bakom sig.
    Bara att leta vidare…



    Fokusfilliokus ❤️

    Dolle❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar