måndag 12 februari 2018

Fia-träff

I lördags var vi ett gött gäng hemma hos Lundevall.Försöker träffas ungefär runt årsdagen av Fias bortgång.Väldigt gött att ses och ha roligt,den här perioden är lite tuff om än det nu gått 5 år. Vi fick en underbar trerättersmeny och hade riktigt roligt.Huset Jenny bor i är ju helt otroligt och ligger vid vattnet.Hann inte se någon utsikt eftersom det varvmörkt,men man får åka dit när det är ljust någongång.

Jag fick åka hem tidigt eftersom vi hade stalljour på söndagen.
När klockan ringde så var jag inte så positiv,det kan jag villigt erkänna.Kroppen gör ont och vill inte i gång så tidigt.
När jag kom fram så möts man av ett gäng glada hästar som vill ha mat.Mjuka,varma underbara varelser❤️
Efter utsläpp så gjorde jag rent hos Laura,Bubbles och Molly.Det tog ett par timmar,men jag kan liksom inte skotta på som de andra.Men det finns heller ingen tidspress.Jag har hela dagen på mig att få ordning.Åkte hem och vilade lite och pratade med MajLis.Sedan bar det av tillbaka för lunch och intagning.Eftermiddagen gick fort.Gick runt och borstade av en del hästar och lyssnade på radion.Gött att bara "vara".

Orkade med nöd och näppe se klart på "Bron".Sen var det natta.
BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar