måndag 19 februari 2018

Åka mitt i natta!

Det var länge sedan det var så himla mycket snö..Och det verkar komma ännu mer.Kroppen tycker inte det är roligt,inte jag heller.Man blir som en övertrött onge som bara gnäller mest hela tiden.
I helgen har vi haft främmande.Pappa och Birgitta har varit här.Vi var ute och åt  och sen var vi hos Roger och drack kaffe.
Var även upp till Sunne och träffade Sohlstrålen ett par timmar.Det ar så otroligt fint väder så vi gick ner till vattnet och matade fåglarna där.Sen vart det såklart ett varv på Sunne och lite lördagsgodis till den lilla. "Jag är sex år nu och har tappat en tand!" Hon är så underbar!

Packade i går men det är svårt att veta vad man ska ha med sig..25-30 grader i Florida och kanske 10-15 i New York.Mattias tycker jag ska ta med det nödvändigaste, och sen köpa det jag behöver där..Han vet nog inte vad jag har i reskassa iaf😂
Denise är pepp som bara den,och jag mest förvirrad och förstår inte vad som är på gång.Som vanlig med andra ord.Mattias ska lämna mig i Åmotfors i natt runt 2.Möter upp de andra där.
Ska bli jobbigt att säga hej då till honom och pöjjkera.Det är det alltid...
Men bara man kommer i väg så blir det bra.Det ska bli så roligt detta.


Vädret blir bra!
. BloggerImage BloggerImage


Min älskling!Kommer längta ihjäl mig❤️
BloggerImage






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar