torsdag 5 januari 2017

Tenerifffffaaaa!

Bodde på Gardemoen.Precis brevid en start och landningsbana.Jag blev nervös.Ingen av oss hade ställt någon väckarklocka,men som tur var så vaknade jag runt halv 7 och fick sätta en jäddra fart för att hinna med bussen 07.15.
Men vi hann packa,frukost och med bussen.I säkerhetskontrollen blev jag såklart slumpvist utvald för en extra check och knarktest.Sen kom väskan,samma där..Det är för att jag har så fet hy och alltid är så blank å fin säger min vän😂

Flygresan var tråkig,tråkigast på länge.Väldigt märkligt att man har mindre tålamod när man ska flyga kortare resor.Sen charter,suck!Vill man se en film får man ta med kikare,hörlurar kostar,dricka kostar,allt kostar!Fälla bak sätet går max en centimeter,och utgångsläget på flygstolen vill jag döpa till "fällkniven".Fy!
Rena lyxen och flyga ekonomiklass med SAS.
Hotellet är bra.Vi har som en egen bungalow med två rum och kök.Första kvällen bar Mattias in tvn i sovrummet.Det var att romantiskt det.Vi har 100 kanaler och 98 är dubbade på spanska.

Pöjjkera hemma har det bra.De ligger hos Göran och sover på nätterna.Då är mamma nöjd.Sen när man får höra att det är -16 hemma ,så är man ännu nöjdare över att vara här.
Nu blir det lite tv.Jag sover tidigt,man blir ju trött av att ha semester!På lördag har jag bokat 1,5 timmes tur på häst.
Kan sluta hur som helst.Hur pratar man med en spansk häst?Och vart bär det av?Det kommer iaf nån och hämtar mig och kör mig tillbaka.Hoppas det finns fler djur.Jag saknar päls!!!!Hoppes på en get!!! BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar