tisdag 16 april 2019

DÄR SATT DEN!!

Jag har som sagt kämpat med en del uppgifter. Den medicinska akutsjukvården har varit jättetuff!!
I dag kom ett kom betyg och kommentar till sista uppgiften.


 Endokrinologi, njurar och intoxer.
Wow wow wow. Ellinor, vilken progression du visar. Här uppvisar du många utvecklade förmågor: - att skilja på fakta och egna antaganden, motivera dina svar utifrån litteraturen. - redogöra utifrån litteratur och att resonera, problematisera kring detta - referensteknik - struktur och röd tråd i texten - att avgränsa dig, hålla dig inom frågans ramar Du bad mig fortsätta skriva kommentarer i din fil. Det finns några mindre saker jag skulle kunna kommentera men det tänker jag inte göra utan jag nöjer mig med att säga: Bra jobbat! Njut av din lediga dag =)
                                 






 Halleluja!!! Så det blev ett toppbetyg på den! FaAn vad glad jag är!! Ska invänta kardiologin nu och göra klart infektioner. Sen är även den här kursen klar och vi ska börja med medicinsk teknisk utrustning. Men i dag tänker jag lyda min lärare. Jag ska va njuta av min lediga dag. Se om man kanske ska hitta på något med denna som alltid stöttar och uppmuntrar. Mycket kraft kommer därifrån när det blir tufft.

I går var jag och tittade när Hanna red.Vi gick ett varv i skogen och sen red de i stora ridhuset. Hon har avancerat väldigt nu på slutet. Jag tycker det är skitkul! Efter hennes lektion åkte vi till Christoffer och Lina och hälsade på Dante och hans lillebror. Mysigt! Efter det var det min tur att sätta mig på hästryggen och kämpa på i en timme. Sen fodrade vi, jag åkte hem och åt sen var det natt. Och efter att ha vaknat och läst det hon skrev så blev jag så himla glad.Vilken start på den här dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar