tisdag 19 juli 2016

Provat nåt nytt!

Dagarna går i ett rasande tempo.Utom nu,när jag försöker få in veden i skjulet.Då tar det tid och veden tar aldrig slut...
Det är tråkigt och sliter ont på mina handleder.Dom är redan trötta efter att ha jobbat mycket.
Var i Sunne i fredags och hade det magiskt.Men bara en liten stund,då jag var tvungen att åka och jobba på kvällen.Men det var väl investerad tid❤️

Söndagen blev lite av ett äventyr.Gick upp tidigt för att hinna få lite saker gjorda innan jobbet.Började 13.Och ganska snart fick vi reda på att det saknades folk på natten.Så vi ringde chefen och frågade om inte jag kunde få hänga med nattpatrullen.
Inte var hon så positiv till det.Hon är rädd om mig och vill inte att jag ska jobba så mycket.Men efter lite förhandlande så vart vi båda nöjda och jag fick prova jobba natt.
Jorå,Gunnarskog är stoooooort!Och fantastiskt vackert!En ekorre,älg,rådjur,fåglar,en uggla och säkert 10 katter hann vi se.Blev två tvärnitar så jag trodde jag skulle gå genom bilgolvet,men älg och rådjur vill man inte köra på.Absolut inte i Mitandefors heller.
Natten gick väldigt fort,en paus på 20 minuter blev det...Sen gick det i ett.
Det var iaf roligt!Och jag gör gärna om det igen.Fungerade fint och sova också.
Snart har hela juli gått och jag har fan varken badat eller solat än.Märklig sommar än så länge.5 grader varmt var det när jag jobbade natt.

Får nog bli en Karlstadresa snart.
BloggerImage
BloggerImage
Lilla Tuttan❤️

Vacker!
BloggerImage

Han är rätt lik katten på påsen.
BloggerImage

Han fungerar också bra som kil....
BloggerImage
BloggerImage

Vilken bra film!
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar