fredag 8 november 2013

Vila

I går var jag och Kåre hos hans faster Nethe och hälsade på.Hans farmor och farfar var också där.Vi fick god mat och efterrätt.Det är så mysigt där.Kattungarna har växt som ogräs!
Den här dagen har tillbringats tillsammans med Vincent och Snidde i sängen framför tvn.Vila känns som det viktigaste just nu.Allt inom mej är totalt kaos,känns som någon hyvlar i bröstet med en osthyvel,och tårarna rinner lite när dom vill.Antar att sorgen och ångesten har anlänt på riktigt nu och det är slitsamt.Så otroligt skönt att få tillbringa helgen med dom som betyder allra mest.
Jag är även lyckligt lottad att jag har Mattias och mina vänner som försöker hjälpa till och erbjuder sitt stöd.Fyfan för och må såhär,men det var väntat.Nu gäller det bara att vända uppåt igen,eller bara...Försöka så gott man kan att läka igen.Nu ska jag lägga mej så nära han brevid som det bara går och somna till Vincents sköna snarkljud❤️
I morgon bär det av till Nybble och hälsa på pappa och Birgitta:)


    En av Nethes katter❤️

    Kåre och Farmor
   

   Min älskade,älskade Snidde❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar