måndag 25 november 2013

New York!

Då var det dags,nåt man sett fram emot sen i vintras...I morgon bär det av mot New York!Jag är helt otroligt lugn,men all resfeber kommer väl i morgon på flygplatsen:)
Jennifer har resfeber,vilket jag förstår.Det är första gången hon ska flyga i hela sitt liv.Men då är New York en fantastisk destination för en förstagångsåkerska:)
Jag tror hon kommer älska den stan.Svärmor är så nervös så hon höll på och dö sa hon när hon ringde:)
I Sunne verkar det vara lugnt iaf.
Jag fattar verkligen inte att vi ska åka...Glömde nästan och hämta ut pengar i dag och packade i eftermiddags.
Inte likt mej,brukar packa en vecka innan och springa omkring som en yr höna.Ähhva lugnade alltid ner mej,hon packade ALLTID samma dag som hon skulle åka,jag höll på och bli galen.Men hon fick alltid med sej allt,det gör ju aldrig jag.Skulle ha tagit en av hennes packlistor kanske.Hoppas hon på något sätt är med oss på den här resan❤️
Var på ANC i dag och fick reda på att det är 50 sökande till omvårdnadsutbildningen och dom tar in 25,så risken är stor att man inte kommer in.Sökte nån butiksäljarutbildning också.Får svar innan jul om jag kommer in på nån av dom.Om inte så kommer jag läsa svenska eller samhäll,bara jag får nåt och göra:)
Nu är det dags att sova med Snidde och ❤️ för sista gången på en vecka.Klockan ringer 04.00,fyfan!Jag är värdelös på att gå upp på möran.Även fast jag vet att vi ska till USA.
När Ähhva väckte mej när vi skulle till Los Angeles så hade jag tydligen sagt att jag hellre ville sova och minsann skulle ta ett senare plan!Hon höll på och skratta ihjäl sej!
Och vilken jävla tur att Fia är så snäll!!!Vi fick inte plats med all packning i Tobias bil så jag ringde och frågade om jag fick låna hennes,och det fick jag!Tusen tack kära Fia!Jag äääääälskar dej!!!!!!!

På sjukhuset gick det oväntat bra!Fick kortisontabletter nu så jag fixar resan.Sen ska jag få nåt som heter Remicade när jag kommer hem.En medicin som jag ska få i ett dropp,så jag får ligga på avdelningen ett par timmar var 8:e vecka.
Min RA var tydligen väldigt elak.Det uppstår akuta inflammationer i många leder samtidigt och det är oerhört smärtsamt,och sen efter ca 48 timmar så går det tillbaka.Så han visste inte hur "bra" jag kunde bli av remicaden.Men jag hoppas ju på det bästa:)


     Nya medicinen,från mus???


    Saker man behöver i New York


    Min älskade sängkompis❤️❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar