måndag 11 november 2013

Läkarbesök+grannbesök

Helgen är slut,blev mycket vila och en tur ut i skogen på 4-hjulingen.😄Var faktiskt rätt trevligt.Solen sken och jag fick se en hög med rådjur,eller vitraver som jag också kallar dom.
Läkarbesöket gick bra,blir en remiss till ortopeden i Karlstad så jag får inlägg i skorna så jag inte belastar foten så mycket.Sen skulle han ta kontakt med medicinmottagningen så jag får en tid hos en hjärtsviktssköterska,och får jag inga mediciner för min RA så blir det en remiss till Karlstad och en ny reumatolog.
Han var också övertygad om att jag har en inflamation i foten pga av min RA och att jag behöver medicin.
Det är ju helt jävla stölligt detta!Men den 25:e ska jag till reumatologen igen.Hoppas han har nåt att erbjuda,annars blir det Karlstad.
Eftermiddagen bjöd på finfint besök:)
Christ ville komma ner på en köpp och självklart var han välkommen:)Han hade nån serie som han skulle se,Honey Boo Boo eller vad den hette.Den kanske en får gå upp och titta på:) 
Kollade på tågbiljett till käre Jennifer också,men det är ju lika dyrt som å ta bilen...


    Vincent hittade en fläck i gräset som
    luktade sååå gott❤️

    Mitt ute i skogen





    Åsså mammas älskade poooos❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar