tisdag 12 mars 2019

Två lediga dagar

Äntligen ledig i två dagar.Sov till 10 i dag. Nu ska jag försöka plugga lite. Har varit 4 pass på raken på jobbet. Det har gått bra men det var slitsamt. Som tur är så har det varit vänliga människor här som lagat mat och sett till att det blivit matlådor som jag kunnat ta med.

I dag kommer Roger och Fokus ut och hälsar på. I morgon Martin, Marri, Lexie och ev Jennifer. Det ska bli kul. Man hinner ju knappt ses när man jobbar. Det var bra när foten var gipsad. Jag hann träffa alla vänner mest hela tiden, hahaha!!
Sen tror jag hjälten som ser till att man äter och mår bra dyker upp i morgon med. Fullt hus med andra ord. Efter det är det dags att återgå till jobbet och sen ska Roger firas på lördag. Hade tur och kunde byta bort mitt arbetspass på söndag.

Danne kommer också! Men jag vet inte om han kommer fredag eller lördag. Borde få tag på någon som kan tänka sig att köra hem oss på lördagnatt. Kanske bli svårt, alla är ju på Wilmas. Ska bli roligt och se Random igen. Det var en så bra kväll när de spelade sist i augusti💕

Kylan slog till igen och det gör att min kropp blir usel och ond. Och inte kommer jag i håg när jag tog benepalin sist heller. Jag vet att Sebastian injicerade metojecten innan vi skulle till hans mamma. Men när det var, kommer jag inte i håg. Förra söndagen? Eftersom pappa var cytostatikasyrra så fick väl sonen även vara det lite grann.Det kan liksom inte bli fel med de injektionerna.

Nej, lika bra och ta tag i uppgiften.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar