torsdag 14 mars 2019

Ledig? Nope!

Jag skulle njuta så av min ledighet. Det gjorde jag faktiskt ända tills chefen ringde och behövde ha in mig på nattjobb.
Jag hade ju lite planerat under eftermiddagen. Fick avboka Fokus och Roger, äta middag med de som kom och typ klä av mig och hoppa i säng innan de fått på sig ytterkläderna och kommit utanför dörren. Vi hann alla fall ses någon timme.
Natten gick ganska fort ändå. Lagom mycket jobb, lite nya patienter och så kunde jag stämpla ut en halvtimme innan jag skulle sluta.

Vi sov till halv 12, sen försökte jag skriva lite om detta med syra/bas, elektrolyter och annat om vätskebalansen i kroppen. Det gick bra en halvtimme, sen blev det soffan och "True Detective".

Fick precis meddelande från Martin att de är på väg från Charlottenberg. Ska bli kul och träffa Lexie! Borde kanske få i mig något att äta innan de kommer. I morgon blev jag ledig, så då blir det pizzadejt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar