tisdag 15 juli 2014

Välkommen Conny!

LittleB och hans fru har vart på besök ett par dagar.Det har verkligen varit skitsköjj!!Vi hann med körvfest,bakgårdsfestival,fika,och en del annat.Satt hos BigB på lördan med Tony och drack ett par cider.Sen blev det ett spontanbesök hemma hos Tony där vi gick tillbaka typ 20 år och drack "hot shots" och lyssnade på musik från 90-talet:) Vi fick även med en styck Karin efter vägen.Vädret var underbart så vi beslutade att gå på Bakgårdsfestival som My anordnat under helgen.Där var det jättemysigt men tyvärr inte så många man kände.
På söndagen åkte jag och BigB till pappa och Birgitta.May-Britt var på besök från Trondheim/Cypern så det var verkligen roligt att träffa henne.Hon har ett alldeles speciellt rum i mitt hjärta❤️Även hennes make Håkon som tyvärr hastigt lämnade oss förra året.Har inte träffat henne sen han gick bort,så det var skönt att äntligen få göra det.Hon berättade om vad som hänt honom och visade fina kort på honom.Du är så saknad!Men såklart så såg han till att bjuda på sin fantastiska humor in i det sista.På vägen hem så åkte vi till en birmauppfödare och tittade på kattungar.Roger bestämde sej för en väldigt vacker liten gosse som i början av augusti flyttar till honom i Arvika.
Han var lite osäker på vad den lille skulle heta.Jag tycker han ser ut som en Conny,men det tyckte inte Roger:)
Det kommer bli så kul för dom bägge när han flyttar dit.
På fredag bär det av till Knivsta för att hälsa på LittleB och gå på Väsbyrockfestival.Ska bli kul.Ringde min läkare i dag,ska köra på med en kortisondos nu till i augusti,sen ska jag prova Enbrel och se om den kan hjälpa mej bättre.Jag vill iaf kunna gå och röra mej utan att bli svett pga smärta.
Helt värdelöst och ha den här jävla sjukdommen.Men jag får väl tro att det blir bättre.Lite surt bara att inte ens vara 40 år och behöva ha hjälp för att få på sej kläderna på morgonen....Man oroar sej för hur det ska gå på lördag,om jag ens kan gå...Men jag har gett mej fan på att jag ska se Sävis,TNT och Europe!!Pöjkera får väl bära in mej på
området i värsta fall och sätta mej i en hög,hahahaha!!
Eller så kanske det blir en jäddra fart nu när jag äter kortison så jag får bära på dom.


    Sigge kikade förbi när vi grillade


    "du ser stark ut Tony!:)"

    Bakgårdsfestival 


    Körvmedbrödfest!
 
    Lillspjuvern som inte får heta Conny:)
    Vacker som få❤️


    Kortisoooooondoseringa....

    Mitt hjärta❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar