fredag 11 juli 2014

Lata dagar och glada överraskningar!

Vädret har varit underbart nu.Jag och Emelie har varit och badat.Gött och ligga i solen och äta jordgubbar❤️
På väg till badplatsen i går så såg vi dessvärre en ihjälkörd katt på 61:an.Väldigt sorgligt:( Men jag skrev det på facebook,Sandra såg det och hämtade katten.Hennes är borta så hon trodde det var den.Men det visade sej vara någon annan som ägde katten så den blev snabbt hämtad och begravd.Tur att hon kunde ta sig dit.Tack Sandra!Jag hade att ångest för att jag inte stannade men jag hade barn med i bilen och det hade inte vart roligt för Emelie.Men det ordnade sej ju bra trots allt❤️Roger köpte festivalbiljett till Upplands Väsby så vi ska i väg nästa helg:)Tjoho!!!Och i morgon dyker ev LittleB upp,och om inte annat så ska vi bo hos honom nästa helg,så då får man träffa honom också❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar